Tic Tac
Tic Tac
 
Add to Favorites
סל קניות (ריק)


שאלות נפוצות

באיזה אופן ניתן לקבל את העבודה שהזמנתי?
איסוף עצמי - ממשרדי טיק-טק, שד' הר ציון 106, קומת קרקע. א'-ה 9:00-17:00 (לא חייבים לחפש חניה, עד השעה 16:00 ניתן להתקשר כשאתם מחוץ לדלת ונוציא לכם לרכב, באהבה).
שליח עד הבית - בעלות של 45 ₪ בלבד. השליח יוצר עמכם קשר לתיאום מסירה.

תוך כמה זמן אוכל לקבל את ההזמנה שהזמנתי?
העבודות המוזמנות מהאתר מוכנות לאיסוף תוך 48 שעות: 2 ימי עבודה רגילים מרגע התשלום. ברגע שהעבודה מוכנה יישלח אליך מייל (למייל איתו נרשמתם לאתר). בהזמנת שליח עד הבית, יש לקחת בחשבון יומיים שלושה נוספים, תלוי באיזור.

מהי הדפסת אקספרס מהיום להיום?
ניתן לקבל את העבודה בהזמנת אקספרס "מהיום להיום" בתוספת תשלום של 100₪. יש לבצע את ההזמנה עד השעה 12:30 וניתן לקבלה אצלנו באותו יום עד השעה 17:00. בהזמנת אקספרס+שליח עד הבית, ההזמנה תצא באותו היום ממשרדינו, ועל זה יש להוסיף 1-3 ימי משלוח-תלוי באזור.  בחגים- לפי שעות הפעילות המפורסמות באתר.

מה הגודל המתאים להזמנות לאירוע? 
כדי להחליט מה יהיה גודל ההזמנה, יש לבדוק תחילה איזה מעטפות אתם מקבלים מהאולם ומה גודלן. ההזמנה אמורה להיות קטנה בסנטימטר מכל צד. גדלי הזמנות נפוצים: 10/21 ס"מ, 10/15 ס"מ, 12/18 ס"מ, 11/18 ס"מ, 14.5/14.5 ס"מ. לגבי הוראות סגירה- עברו לסעיף הבא.

הוראות הכנת קבצים להדפסה - למי ששולח עיצוב מוכן: 
על מנת לקצר את תהליך העבודה, יש להקפיד על הכנת קובץ להדפסה לפי המפרט:
הקובץ הטוב ביותר להדפסה הינו קובץ PDF באיכות הגבוהה ביותר (Press). בהזמנות לאירועים או כרטיסי ביקור, יש להוסיף 2 מ"מ בליד מכל צד (גלישת צבע-יורד בחיתוך). לדוגמא: לכרטיס ביקור בגודל 5/9 ס"מ, יש לשלוח קובץ בגודל 5.4/9.4 ס"מ.
הזמנות לאירוע שגודלן 18/12 ס"מ, יש לשלוח 18.4/12.4 ס"מ. ללא צלבי חיתוך. ניתן גם לשלוח קבצים בפורמט: JPG לפי אותו הסבר. קבצים מוכנים להדפסה- עד נפח 10MB יש לשלוח למייל studio@tic-tac.co.il ולציין בכותרת את שמכם, וכמובן מס' טל. קבצים גדולים יותר ניתן לשלוח בג'מבו מייל. לקבלת תמיכה טלפונית, נשמח לעזור: 03-7171422. 

באיזה איכות ההדפסות יוצאות?
ההזמנות המתקבלות דרך האתר, כמו גם ההזמנות האחרות מודפסות במכונות דפוס דיגיטליות ומכונות אופסט מהמתקדמות בעולם, דבר המבטיח איכויות דפוס גבוהות במיוחד.

תיקונים ועריכה גרפית ע"י צוות האתר 
בבחירה באופצייה זו, נוכל לתקן לכם טקסט, או להוסיף משפט שאינכם מצליחים במסגרת האתר. מיד בסיום התיקון, תקבלו מאיתנו מייל ובו דוגמא מתוקנת לאישור. יש לעבור ולקרוא היטב את הטקסט.
האחריות על תקינות הטקסט חלה עליכם בלבד! איננו אחראים בשום אופן על טעויות / שגיאות בנוסח הטקסט וצורתו.
יש לאשר במייל חוזר את הדוגמא שנשלחה אליכם, ומיד נרד להדפסה.

האם המחירים להזמנה דרך האתר זולים מההזמנה מבית הדפוס?
בהחלט כן, וההסבר לכך הוא פשוט, כאשר אתם מזמינים דרך האתר אתם מעצבים בעצמכם, הקובץ שאתם יצרתם מגיע מוכן ישירות למכונת הדפוס ללא מגע יד אדם ומודפס אוטומטית, תהליך פשוט זה שאינו מצריך התערבות של גורמים מקצועיים, חוסך לכם כסף רב ולכן המחירים להזמנה דרך האתר, אכן זולים מהזמנה מבית דפוס רגיל.  כמו כן, המחירים באתר כוללים מעמ.

איך אתם מאבטחים את צורת התשלום באינטרנט, ואת שמירת הפרטיות שלי?
עמדת התשלום באתר "טיק-טק" מאובטחת באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של אבטחת מידע S.S.L. דבר שנועד להבטיח שלא יעשה כל שימוש לרעה בפרטיך האישיים, ובחיוב כרטיס האשראי שלך. כך שלמעשה פעולת הרכישה שלך דרך האתר, אינה שונה מרכישת כרטיס לקולנוע, או רכישת מוצרים ב"סופר", להיפך פעולת הרכישה באתר אף יותר מאובטחת מאלה.


האם התשלום מתבצע רק דרך האינטרנט או שישנה אפשרות אחרת?
תשלום באתר מזרז את תהליך ההדפסה, אם בכל זאת אינך מעונין לשלם בכרטיס האשראי באמצעות האינטרנט, אינך חייב לעשות זאת, תוכל לבצע את התשלום גם באמצעות פייפל או פניה למוקד הטלפוני.
לא ניתן לבצע תשלום בכרטיס מסוג דיינרס או בכרטיסי תייר.

לא מצאתי שום דבר שמתאים לי באתר שלכם, האם תוכלו לעצב לי משהו אחר?
אם לאחר עיון מקיף בכל העיצובים באתר, בכל זאת לא מצאת את מבוקשך, ניתן לשלוח מייל מפורט לכתובת: liat@meirgraf.co.il , להגדיר את ציפיותיך, ניתן לצרף דוגמא, ונשמח לשלוח לך הצעת מחיר לעיצוב.


האם אוכל לראות תצוגה מקדימה לפני שאני מזמין?
בסיום ההזמנה יישלח אליך מייל עם דוגמת ההזמנה, יש לעבור ולבדוק את כל הפרטים ביסודיות! אנא יחס חשיבות עליונה לבדיקת כל הפרטים לפני אישור ההזמנה, שכן מעתה ואילך החומר יודפס לפי אישורך ובאחריותך בלבד. אין אנו לוקחים אחריות על פרטים שגויים שהוכנסו על ידך.


מה קורה אם ארצה לשוב ולהזמין את אותה עבודה שהזמנתי אצלכם לפני שנה?
כל העבודות שהוזמנו על ידי המשתמשים נשמרים במערכת בתיקייה אישית, כשאתם מזמינים בפעם הראשונה אתם מכניסים מייל וסיסמא המאפשרים לכם לשוב אל ההזמנה הקודמת בעתיד. ניתן להזמין גם טלפונית, אנא שמרו את 'קוד הפריט' המצוין בחשבונית שקיבלתם. (רלוונטי לעבודות חוזרות כמו כרטיסי ביקור, פנקסי חשבוניות ועוד.) להזמנה חוזרת ניתן לפנות במייל support@tic-tac.co.il / טלפונית.


ביטול עסקה
ביטול עסקה  אפשרי כל זמן שהעבודה לא הודפסה. יתבצע באמצעות מס הטלפון 1-700-704-401 או בכתובת המייל: support@tic-tac.co.il

בעת ביטול עסקה יבוטלו חיוביו של המזמין בשל העסקה תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול. בעת ביטול עסקה יחויב המזמין בדמי טיפול ועמלה בסך 10% מסך העסקה.

Tic Tac